Kuidas tellida?

1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui juriidilistele isikutele.
2. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3. Tulenevalt E-poe süsteemist nähtub, kas E-poes kuvatavad tooted on laos olemas või mitte. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
4. Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab teenuseosutaja teenuse kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ning kvaliteediga, või tasutud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
5. Tellimuse sooritamiseks valib Teenuse kasutaja välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi vajutades lingile „lisage ostukorvi“. Juhul kui Teenuse kasutaja on lõpetanud toodete valimise, tuleb Tellimuse esitamise jätkamiseks siseneda ostukorvi, kus saab ka arvutada transpordi maksumuse. Peale kõiki neid toiminguid vajatada lingile " vormistage tellimus ". Siin on võimalus valida ,kas teete tellimus e-poe külastajana või registreerite end kasutajana. Peale lingi " jätka " vajutamist tuleb sisestada Tellimuse kasutaja andmed. Siin peab Teenuse kasutaja sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, e-maili aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks). Tellimuse protsessi jätkamiseks tuleb Teenuse kasutajal vajutada lingile „ jätka “. Pärast Teenuse  kasutaja poolt tellimuse esitamist edastab Teenuse osutaja viivitamata e-kirja teel kinnituse tellimuse saamisest.

6. Teenuse kasutaja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuseosutaja  ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
7. Tellimuse täitmine toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud E-poe lehe kaudu tellimuse ning tellimuse eest tasutud summa on laekunud Teenuse osutaja arveldusarvele.
8. Teenuseosutajal on õigus tellimus tühistada ja lepingust taganeda, kui Teenuse kasutaja poolt ei ole laekunud tellimuse eest ostusummat 5 päeva jooksul.

Baltic Betting OÜ @ 2017